poniedziałek, 14 maja 2012

Rozdział VI


*Niall*

- no, to którzy mają najkrótsze? - zapytał zniecierpliwiony harry.
- sean i... liam - powiedział zayn, patrząc na słomki.
wybałuszyłem oczy. oni nie mogli iść razem. to będzie jakis armagedon.
- khh, no to spoko - prychnąl sean. musiałem coś zrobić.
- wiesz, sean, jesteś gościem, nie będziemy cię nadwyrężać, pójdę za ciebie - powiedziałem szybko.
- ale niall, nie ma...
- nie ma sprawy, idę. jakieś specjalne zamówienia? - nie dałem  dokończyć chłopakowi.
louis dał liamowi listę zakupów, założyliśmy buty i ruszyliśmy do sklepu.
- to.. kiedy wyjeżdża sean? - zapytał liam.
- nie wiem, może zostać ile chce. to mój przyjaciel. czemu tak się go czepiasz?
- nie czepiam się, jestem ciekawy.
- tsak, ciekawy. z ciekawości tak cały czas mierzysz go wzrokiem? - parsknąłem.
- boże, niall, daj spokój. czemu miałbym coś do niego mieć? wkurzył mnie tylko tym, że przez niego potrzaskałem talerz.
- a rano?
- co rano? - zdziwił się.
- prawie go nie zabiłeś wzrokiem, kiedy siedział przy stole.
liam nie skomentował. dalszą drogę przebyliśmy w ciszy.

*Liam*

na serio aż tak widać, że za nim nie przepadam? zresztą, to nie moja wina, że on zachowuje się jak idiota.  jednak zrobiło mi się trochę głupio, bo to w końcu przyjaciel nialla, zależy mu na nim.
- niall, przepraszam, że tak się zachowałem w stosunku do seana - powiedziałem cicho, gdy już wychodziliśmy ze sklepu.
- to nawet nie o to chodzi, liam. po porstu powiedz mi, czemu tak go nie lubisz? - blondyn popatrzył się na mnie.
- ja... nie wiem - skłamałem.
- no widzisz - nialler zatrzymał się na środku chodnika - ty go nawet nie znasz, a wyrabiasz sobie o nim zdanie. nie rozumiem cię. odkąd się poznaliśmy, nikogo nie oceniałeś od razu. ale to się zmieniło, jak widzę. przykro mi.
po tych słowach chłopak ruszył odwrócił się i ruszył nie czekając na mnie. łzy cisnęły mi się do oczu. musiałem go jakoś zatrzymać.
- niall! poczekaj! NIALL! - dobiegłem do niego, ledwo nie wypuszczając z rąk siatki z zakupami i chwyciłem go za nadgarstek.
- słucham - nialler odwórcił się niechętnie, a ja wziąłem głęboki wdech.
- gdy tylko sean przyjeżdża, olewasz chłopaków... mnie, spędzasz z nim mnóstwo czasu, wychodzisz z nim, pijesz z nim, on zajmuje moje miejsce przy stole, a ja... mnie to po prostu boli... kurwa, kocham cię, rozumiesz? - wypuściłem z rąk zakupy i zacząłem całować blondyna. znowu było mi tak dobrze.

*Niall*

- serio? - wychrypiałem, nie mogąc złapać tchu, gdy liam przestał mnie całować.
- serio, serio - liam spuścił głowę, podniósł siatki z zakupami i ruszył do domu. ja parę kroków za nim. musiałem pozbierać swoje myśli. no bo... to stało się nagle. cieszę się, ale... jakie ale? nialler, idioto, powinieneś skakać ze szczęścia, czemu tego nie robisz? no tak, bo zraniłeś osobę którą kochasz - rzuciłem do siebie w myślach. przez seana liam czuł się nieważny. muszę jakoś to naprawić.
- macie moje marchewki? - zapytał lou, gdy tylko przekroczyliśmy próg domu.
- tak, proszę bardzo, razem z całą resztą zakupów - liam podał lou torbę - a teraz przepraszam, położę się, trochę boli mnie głowa.
- okej. to co, zamawiamy pizzę i oglądamy jakiś film? - zapytał zayn.
- może być - rzuciłem.
cały wieczór upłynął nam na oglądaniu filmów. w końcu wszyscy rozeszli się do siebie. zostaliśmy tylko ja i sean.
- to co, jakiś klub? bo już trochę przysypiam - zapytał rozweselony chłopak, szczerząc się do mnie.
- nie, przepraszam, nie mam ochoty. chyba pójdę sprawdzić, co z liamem.
- o co chodzi?
- hmm? - zapytałem, nie wiedząc, o co chodzi.
- olewasz mnie dla niego.
- czemu tak mówisz? mój przyjaciel źle się czuję, a ja nie chcę go zostawić.
- niall, jest tu jeszcze 3 innych kolesi.
- ale żaden z nich nie przyjaźni się z nim tak jak ja. harry ma lou, a zayn.. ma zayna.
- czyli co, jest twoim najlepszym przyjacielem?
- no tak, i co z tego?
- ja zawsze byłem tym najlepszym. przykro mi niall, ale albo ja nim jestem, albo on.
- czy ty włąśnie każesz mi wybierać? - zapytałem, wybałuszając oczy.
- jak widzisz. - zapanowała cisza. przełknąłem ślinę.
- to... kiedy masz najbliższy samolot? - powiedziałem cicho. sean pokręcił głową i pobiegł do mojego pokoju. pewnie się spakować.­­­­

_______________________________

trochę głupio mi, ze tak długo nie dodawałam, przepraszam :C
ale leń + nie wchodziłam na notebooka, a tu mam cały blog zapisany.
obiecuję za tydzień dodać nową i dziękuję za tyle wyświetleń i komentarzy.
kocham was wszystkie razem i każdą z osobna <3

16 komentarzy:

  1. Prawie sie posikalam ze smiechu kiedy czytalam wyznanie liama xd dobrze ze sie pozbylas seana ;) czekam na nn<332

    OdpowiedzUsuń
  2. Ippp! W końcu:P 1. Nowa notka = :) 2. Liam pocałował Nialla! = :D Ippp! Zaciesz! A możesz mi zdradzić tylko dlaczego po kropce i imiona piszesz z małej litery?
    Pisz szybko NN, bo nie wyrabiam:P

    http://nie-martw-sie-jeszcze-bedzie-gorzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa<3 Niam <3 już nie mogę się doczekać na następny ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. TY MI KAŻESZ CZEKAĆ TYDZIEŃ?!?!!!???
    fuck...
    wyznanie Liama rządzi.
    Nie lubiłam Seana.
    I rzeczywiście mogłabyś używać wielkich liter.
    Dodawaj szybko nowy, bo padnę żywym trupem na tą martwą podłogę :P
    http://run-in-this-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że sobie odpuściłaś ten blog ;P Bardzo fajny rozdział.. a normalnie Zayn mnie rozbroił.. chłopaki przynieśli torby z jedzeniem, a on zamawia pizzę.. no jakbym o sobie czytała hahaha ;d
    Jakoś nie przepadam za Seanem, ale teraz trochę mi go szkoda. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O MÓJ BOŻE! ~ cytat z "Niani"... TO JEST SUPER!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, czekam na następny !
    Zapraszam do mnie: http://stories-about-1-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekaj... 14 + 7 = 21... a jest 28... czy ja mam inny kalendarz, że u mnie tydzień trwa dwa tygodnie???? O.o

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam, naprawdę :) aż miło się czyta :D
    wpadnij proszę do mnie, oceń, skomentuj jeśli możesz, to dla mnie ważne, ponieważ założyłam nowego bloga i chcę wiedzieć, co ludzie o nim myślą
    http://ante-omnia.blogspot.com/
    z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błagam!! Miał być tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  11. No weeeź Sierpień jest ...
    Super rozdział zdziwiłam się tą akcją z pocałunkiem O_o Która mi się bardzo podobała..
    Czekam na nn .Pozdrowienia Xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu już nic nie dodajesz ???

    Zapraszam : http://vanilliapl.blogspot.com/ Wpadniesz???

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award! :)
    http://perfectmomentsforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wpis! *.* Zapraszam do siebie! wyrażania opinii w komentarzach i obserwowania na --> www.carrots.blogspot.com ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń